فریاد
 
گل يخ
7 تير 1389برچسب:, :: 17:55 ::  نويسنده : yamur       

 

من میفهممت درکت میکنم

میمیرم اگه ترکت بکنم

احساس تورو حسش میکن

داغون دلت درستش میکنم

آهای فریاد فریاد

عزیزم داره میاد

با اون عشق خدایی

انگاری قلبمو میخواد

راضی نبود زمونه

زمونه رو راضی کردم

با روز و روزگارم راز و نیازی کردم

من به تموم دنیا سلام آشتی گفتم

تا از خدای عالم اجازتو گرفتم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت17:12---25 شهريور 1389
سلاممنون که بهم سر زدی و ما را از تنهایی بیرون آوردی....منم زیاد نت نمی ام آخه این وب را واسه عشقم درست کرده بودم که اونم رفت...فدات عزیز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم خوشتون بیاد با نظرهای خوبتون راهنمایم کنید (می رسد روزی که بی من روزها را سر کنی می رسد که روزی که مرگ عشق را باور کنی می رسد روزی تنها در کنار عکس من نامه های کهنه ام را مو به مو ازبر کنی)
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان گل يخ و آدرس yamur70pk.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 327
بازدید کل : 37856
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

منبع کد اهنگ مینوس

بهترين کدهای موزیک و بهترين دانلودها در مينوس