علامت سوال؟؟؟؟
 
گل يخ
شنبه 25 بهمن 1388برچسب:, :: 16:0 ::  نويسنده : yamur       

يه پنجره با يه قفس

 يه حنجره بي هم نفس 

سهم من از بودن تو

 يه خاطره ست همينو بس

 تو اين مثلث غريب

 ستاره ها رو خط زدم

دارم به آخر ميرسم

 از اونور شب اومدم

 يه شب که مثل مرثيه

 خيمه زده رو باورم

ميخوام تو اين سکوت تلخ

نگاتو از ياد ببرم

 بذار که کوله بارمو

رو شونه ي شب بذارم 

بايد که از اينجا برم

 فرصت موندن ندارم

 داغ ترانه تو نگام

 شوق رسيدن تو تنم

تو حجم سرد اين قفس

 منتظر پر زدنم

 من از تبار غربتم

از آرزوهاي محال

قصه ي ما تموم شده با يه علامت سوال ؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم خوشتون بیاد با نظرهای خوبتون راهنمایم کنید (می رسد روزی که بی من روزها را سر کنی می رسد که روزی که مرگ عشق را باور کنی می رسد روزی تنها در کنار عکس من نامه های کهنه ام را مو به مو ازبر کنی)
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان گل يخ و آدرس yamur70pk.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 203
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 38111
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

منبع کد اهنگ مینوس

بهترين کدهای موزیک و بهترين دانلودها در مينوس