دوست ندارم که بگویم دوستت دارم . دوست دارم بدانی که دوستت دارم
 
گل يخ
دو شنبه 5 بهمن 1388برچسب:, :: 3:52 ::  نويسنده : yamur       

عشق کلمه ایست که بار ها شنیده می شود ولی شناخته نمی شود.


عشق صداییست که هیچ گاه به گوش نمی رسد ولی گوش را کر می کند.


عشق نغمه ی بلبلیست که تا سحر می خواند ولی تمام نمی شود.


عشق رنگیست از هزاران رنگ اما بی رنگ است.


عشق نواییست پر شکوه اما جلالی ندارد.


عشق شروعیست از تمام پایان ها اما بی پایان است.


عشق نسیمیست از بهار اما خزان از آن می تراود.


عشق کوششیست از تمام وجود هستی اما بی نتیجه.


عشق کلمه ایست بی معنی ولی هزاران معنی دارد.


عشق.........


عشق 10 عنصر است اما عنصر آخر آن تمام معنی را می رساند ولی معنی آن گفتنی نیست

 

عشق از سه حرف تشکیل شده : عین . شین . قاف

این جوری تعریف شده:علاقه شدیده قلبی

معنیش شده .دوست داشتن با عشق در گیر شده

بیا پیشم بمون تنها نمونم می خوام تا ابد واست بخونم

می خوام بگم عشق پرزده تو دل من کلی غم زده

اگه بیای بمونی پیشم تا ابد راضی میشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم خوشتون بیاد با نظرهای خوبتون راهنمایم کنید (می رسد روزی که بی من روزها را سر کنی می رسد که روزی که مرگ عشق را باور کنی می رسد روزی تنها در کنار عکس من نامه های کهنه ام را مو به مو ازبر کنی)
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان گل يخ و آدرس yamur70pk.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 195
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 38103
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

منبع کد اهنگ مینوس

بهترين کدهای موزیک و بهترين دانلودها در مينوس